Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.799
    Bedankjes
    13.721
    Bedankt
    33.757 keer in 13.932 posts

    Vlaanderen kan zowat alles

    Vlamingen kunnen ervoor zorgen dat het hier de long van de wereld wordt, dat hier bossen weelderig tieren en zorgen voor de nodige zuurstof. Die dan spijtig genoeg in het oosten compleet wordt opgesoupeerd door branden en bombardementen.
    Vlamingen kunnen ervoor zorgen dat energie volledig uit zon en wind komt, alleen spijtig dat het nu bijna een jaar alleen maar regent en blijkbaar is dat weer geen zuiver water want ze testen steeds verder op PFOS en PFAS en andere PF's.
    Blijkbaar kan alleen Vlaanderen nog de wereld redden. Dus is het misschien tijd om iemand rond te sturen om te gaan bedelen voor de nodige middelen?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Obsessed (13 September 2024)

  3. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.003
    Bedankjes
    61
    Bedankt
    3.149 keer in 2.296 posts
    Maar al die "zaken" zijn wel bevelen vanuit Europa!!!
    Bij niet uitvoeren volgen er boetes voor België!
    En wie betaalt die boetes in België?
    3 maal raden...
    J.W.
    Google is uw vriend

  4. #3
    Up-to-date   Sir_Gigabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 July 2013
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    47
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    63 keer in 37 posts
    LOL.

    Een beetje teveel M5M en "socials" gelezen tegenwoordig? De goednieuwsshow is weer op volle toeren aan't draaien, neem ik aan?


  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.799
    Bedankjes
    13.721
    Bedankt
    33.757 keer in 13.932 posts
    Socials? waar? mijn enige 'sociale' locatie is hier, dit forum. Als ik niet slaap, denk ik zelf over wat ik lees. En ik vraag me tegenwoordig bijna dagelijks af: wàt is nu de waarheid en wàt fictief. Ik vrees dat het tweede de overhand heeft gekregen in de dagelijkse berichtgeving.
    Wat ze vandaag over Groenland vertelden is niet te schatten,klopt dat wel? Was dat echt te voelen overal ter wereld?
    Wat is er waar geworden uit de voorspellingen voor het weer deze zomer? In dit voorjaar waren ze ervan overtuigd dat we allemaal zowat gesmolten zouden zijn. Moet dat nog komen dan?
    Met de komst van AI is meer ai ai aaaiiii, dat klopt nieeeee!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #5
    Up-to-date   Sir_Gigabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 July 2013
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    47
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    63 keer in 37 posts
    Yep, wat je tegenwoordig leest moet je met een dikke korrel zout nemen hoor. Al zeker dat als je weet dat het medialandschap in vlaanderen althans, grotendeels word verdeeld tussen dpg media en mediahuis. Alle publicaties van die 2, en dat zijn er héél wat, vertellen je bijna allemaal hetzelfde.
    Vrt krijgt zijn (verminderde) subsidies van een overheid die tegenwoordig word gevormd door een partij die het helemaal niet heeft begrepen op journalistieke vrijheid, correctheid en openbaarheid. En dat zie je in hun berichtgeving, imho.
    Daarom dat ik al een hele tijd een abbo heb genomen op Apache.be, bijvoorbeeld. Onafhankelijke onderzoeksjournalistiek, met steun van de lezers "and that's it", gaat het worden, voor zover ik nu kan zien.
    Er is een oorlog aan de gang tegen journalisten die zich verdiepen in het bovenhalen van de waarheid en, om er maar ééntje te noemen, maar al te innige banden tussen een gemeentebestuur en vastgoedontwikkelaars...

    Verder had ik al begrepen dat er onderzoekers zijn die, al dan niet, lijden aan publicatiedrang, maar dan wél artikels moeten publiceren die gedoogd worden door hun sponsors.

    Dus ja, gooi daar nog wat gefabriceerde rommel bij door AI, en dan weet je het wel zeker? Ik lees tegenwoordig alles, gepubliceerd in de M5M, met een lading zout. Je moet je tegenwoordig steeds afvragen; "wie heeft dit gefinancierd?".
    Follow the money, i'd say. (Nog zo'n voorbeeld van een fijn platform)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)

  1. Fakke_Berto

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 6
    Laatste bericht: 19 August 2011, 13:14
  2. (TV) Vlaanderen
    Door scheersje in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 December 2008, 15:40
  3. Smogalarm in Vlaanderen
    Door compuchrisje in forum De Lounge
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 February 2008, 19:53
  4. Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 August 2006, 10:35
  5. CGG Noord-West-Vlaanderen vzw
    Door spruit in forum Site-Check
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 2 May 2006, 08:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •