Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11
    kaisersosee
    Gast
    @dagini door je probleem op meerdere foras te posten!ga je op den duur zelf de bomen door het bos niet meer zien.
    mvg

  2. #12
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 December 2005
    Berichten
    389
    Bedankjes
    33
    Bedankt
    28 keer in 24 posts
    Wat is er mis met het zoeken naar hulp , het is mijn bedoeling een oplossing voor mijn probleem te vinden!
    mocht er iemand zijn uit de regio Aalst /Dendermonde/ Wetteren die denkt dat hij mijn probleem kan en wil helpen oplossen dan mag hij altijd een pm. sturen.ook tegen billijke vergoeding

  3. #13
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 December 2005
    Berichten
    389
    Bedankjes
    33
    Bedankt
    28 keer in 24 posts
    had wel gehoopt iemand te vinden die me wel degelijk kon helpen

  4. #14
    kaisersosee
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagini Bekijk bericht
    had wel gehoopt iemand te vinden die me wel degelijk kon helpen
    Dacht dat je probleem opgelost was,op het ander fora!
    Zo niet,ja leg je probleem nog eens klaar en heel duidelijk uit,en misschien kunnen we hier verder helpen he.
    mvg

  5. #15
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 December 2005
    Berichten
    389
    Bedankjes
    33
    Bedankt
    28 keer in 24 posts
    De pc start op dit ogenblik gewoon op maar het probleem is dat ik niet kan opstarten noch van een cd noch van een opstartbare usb stick terwijl dit vroeger wel het geval was
    De opstartvolgorde kan ik niet controleren of wijzigen gezien ik niet in de bios raak
    Als ik bij het opstarten op de del toets druk wat volgens de handleiding de manier is om in de bios te raken dan start de pc niet op hij blijf gewoon hangen, ook de f11 toets om koop toestand terug te zetten werk niet ook dan start de pc niet op maar blijft gewoon hangen
    De antivirus scanner (avg free) malwarebyte en loaris troyan remover geven geen problemen aan.
    ook een paar regcleaners laten draaien maar geen oplossing ook een vroeger backup terugzetten geeft geen oplossing dit lukt enkel via f12 drukken bij het opstarten en dan krijg ik volgend scherm waarna ik kan opstarten via de true image cd

    dit de pc gegevens.
    [IMG][/IMG]



  6. #16
    kaisersosee
    Gast
    Haal de CMOS batterij er eens uit,wacht één uurtje!Zie wat het geeft!
    Zorg ervoor dat de stroomkabel van de PC is en zorg ervoor dat je statisch niet geladen bent. Je kan jezelf ontladen van alle statische elektriciteit door eerst bijvoorbeeld het ijzer van de centrale verwarming aan te raken.
    mvg

  7. #17
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 December 2005
    Berichten
    389
    Bedankjes
    33
    Bedankt
    28 keer in 24 posts
    Moest deze namiddag weg en er de batterij om 12h30 uitgenomen en na 17h terug geplaats maar dit geeft geen verandering als hij opstart en ik gebruik de del toets dan blijft hij nog steeds hangen, als ik hem dan afzet met de startknop en terug opstart zonder funktie toetsen in te drukken start hij gewoon op

  8. #18
    kaisersosee
    Gast
    Zo dus je geraakt nog altijd niet in BIOS,kon je vroeger wel in BIOS?Heb je zelf toen iets veranderd?Al eens geprobeerd met F2 toets?
    Probeer eens deze met deze methode
    De jumpermethode (klik)

    mvg

  9. #19
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts
    In antwoord #15 schrijft Dagini
    "dan krijg ik volgend scherm waarna ik kan opstarten via de true image cd"


    Mag ik veronderstellen dat het gaat over een "True Image" versie van Acronis (bootable CD met het programma aan boord ?


    Ik meen dan te kunnen bgrijpen dat men (eens op dat punt geraakt) die True Image boot CD maar moet insteken en herbooten. De image terugzetten (van toen alles werkte) is dan de volgende en laatste stap.
    Laatst gewijzigd door Merel; 13 October 2014 om 23:16
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  10. #20
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts
    Het probleem kan gewoon liggen aan het feit dat je denkt een functietoets te gebruiken , maar dat dit niet het geval is omdat bepaalde functietoetsen alleen die "functie" hebben wanneer ingedrukt in combinatie met een andere toets (zoals bv.de "Fn" toets)

    Een functietoets die dus niets doet op haar eigen alleen
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •