Volledige versie bekijken : Probleem Toshiba Satellite L300-2CP



Gertjeeuuhh
19 June 2012, 10:17
Goeiemorgen,

Gisteravond problemen ondervonden met de laptop :(.

Touchpad, toetsenbord en de multimediaknoppen werken niet meer.

Driver van Chipset en touchpad al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet...

Extern USB toetsenbord & muis werken wel. Ook werkt het klavier van de laptop in de Bios wel ..

Toshiba Satellite L300-2CP.

Windows Vista Home Premium 32-bit.


Met Vriendelijke Groeten,

Gert :)

compuchrisje
19 June 2012, 22:35
Onlangs een driver-update gedaan? Dan kan die de dooddoener geweest zijn. Als je ergens nog een image hebt of zo, terugzetten en het zou opgelost kunnen zijn.
Er is niets op gemorst of zo? Indien het blijft en je hebt geen garantie meer: schroevendraaier erbij halen en kijken of alle verbindingen nog op hun plaats zitten. 't Is wel een intensief werkje hoor...

Gertjeeuuhh
21 June 2012, 10:50
Systeemherstel was het eerste dat ik probeerde maar bood geen oplossing ...
Geen driver updates gedaan, laptop is 's avonds afgesloten geweest en daags nadien opgestart maar met de huidige problemen dan ...

Moest er effectief iets aan de verbindingen schelen, dan zou die toch ook niet werken in de BIOS, of ben ik mis?

Mvg,

Gert :)

Gertjeeuuhh
25 June 2012, 11:25
Niemand ? :(

butskristof
25 June 2012, 20:00
Als het toetsenbord nog in de BIOS werkt, is het een softwareprobleem. Ik zou een backup nemen van je bestanden en een format uitvoeren.

Supreme 3sen
28 June 2012, 20:02
Probeer anders eens je batterij eruit te halen en deze na een uurtje er terug in te steken. Ik heb een Acer Aspire en daarbij lukte dit bij toen de touchpad niet werkte.