Volledige versie bekijken : De handtas van een vrouw



compuchrisje
12 July 2010, 18:56
http://www.gandhara.be/slideshow/p005_1_1.jpg

In Het Laatste Nieuws wordt eindelijk het geheim van de de mysterieuze handtas, die elke vrouw met zich meezeult, geopenbaard.

Geheim? Men kan zich wel vragen stellen over welke vrouwen hier werden aangesproken, lees dus voor jezelf en neem alvast je 'sjakosjke' erbij om te vergelijken.

Documenten en sleutels: tja zonder ben je illegaal en dakloos, wie heeft die niét bij? (ze heten niet allemaal Dave :lol:)
Een vijfde is haar kostbaar aanhangsel al kwijtgeraakt, ik gelukkig (nog) niet.

Foto's: vooral van de personen die draagster in haar hart heeft gesloten, als het een vijand zou zijn, dan is dat met voodoo-intenties.

De waarde van de inhoud wordt in het online onderzoek geschat als volgt, kijk en vergelijk met die van je eigen handtas. Tegelijk praktisch omdat je nu weer alles netjes kan schikken:

handtas 63 euro: die van mij hing opeens aan mijn nek tijdens een marktbezoek, aankoopwaarde 15€
portemonnee 36 euro: de mijne was 14 euro duurder, maar houdt daarom niet beter de centen bij elkaar
gsm 130 euro: gekregen van zoon die vond dat hij een nieuwe nodig had, actuele waarde mogelijk nog enkel de belwaarde
mp3-speler 48 euro: sorry maar die heb ik niet
make-up 22 euro: doosje nivea-creme (1,5 €), lipgloss (staaltje van bij parfumerie), mini-deo (3€)
zonnebril 31 euro, sommigen design à 120 euro: mijn brilletje komt uit Hulst, 12,5 €
agenda 49 euro: ai, ik kreeg het mijne als presentje van mijn bankfiliaal
creditcards gemiddeld 3, sommigen meer dan 10: 0 stuks, of telt 1 bankkaart hier ook bij?
emotionele waarde lijkt voor iedereen hetzelfde te zijn, ook de onkosten bij diefstal of verlies wegen voor ieder even zwaar, ook bij mij dus, oef!


Volgens de test zou een handtas dus een waarde vertegenwoordigen van 423 €, ik kom tot een som van 97 €. Ik denk echter niet dat iemand er geld voor zou geven, behalve als daar nog de sleutels van manlief zouden bijzitten, zijn portefeuille, zodat de inhoudswaarde danig zou stijgen. Want mannen dragen geen handtas nietwaar, ze geven het allemaal in bewaring bij hun vrouw.

Daar komt nog bij dat vrouwen met kinderen ook nog wat zaken preventief meeslepen, zoals pleisters, extra zakdoekjes, een snoepje; dat rokers ook hun stokjes zelden vergeten, en nog meer zaken die voor ieder apart van belang kunnen zijn. Denk maar aan astma-patiënten, diabetici..

Druk de handtas en zijn inhoud uit in gewichtseenheden, dan heeft ze meteen ook een prima wapen in de hand. Handtassen kan je namelijk ook als slinger gebruiken, een flink gevulde zak kan hard aankomen.


Bron: Het Laatste Nieuws (http://www.hln.be/hln/nl/40/Mode/article/detail/1127187/2010/06/30/Inhoud-handtas-is-423-euro-waard.dhtml)

chira
20 September 2010, 12:25
:shy: jaja , er zijn vrouwen die bijna hun hele bezit mee sleuren ,,, ike niet , alleen wat ik nodig heb en de pasporten van de hondtjes ;)

ladybird
24 September 2010, 10:35
een gezegde "er zit meer in de handtas van een vrouw dan in het hoofd van een man".....

peenif
24 September 2010, 10:52
Ken je die ladybird: kussen is de prettigste manier die mannen hebben bedacht om vrouwen de mond te snoeren.

compuchrisje
24 September 2010, 21:50
Oei! sjakossenoorlog!!! :lol: