Volledige versie bekijken : Beste PDF Editor? (Dringend)



Heezy
2 March 2006, 19:59
Hey,

ik heb een dringend vraagje: ik moet vanavond een pdf file aanpassen. Ik heb al enkele PDF editors geprobeerd, maar geen enkele werkte fatsoenlijk.
De PDF is een etiket dat op onze producten komt, en ik moet dus enkele getallen aanpassen. Probleem is dat het gebruikte lettertype, silverscreen, niet ondersteund wordt door diegenen die ik getest heb.

Wie kan een PDF Editor aanraden?

Martijnc
2 March 2006, 20:01
Euhm..Naam kwijt
Ow...inDesign van Adobe werkt goed eens je doorhebt hoe het moet...:p

g_man
2 March 2006, 20:01
Ik gebruik Adobe Acrobat professional...maar ik kan je nu niet helpen, zit op m'n werk.:damn:

Heezy
2 March 2006, 20:04
Weten jullie de beperkingen van de trials? Ff eten nu en dan eens uitproberen. Merci al.

Martijnc
2 March 2006, 20:07
inDesing is 30 dagen gratis en dan betalen...

stallion
2 March 2006, 20:18
Hopelijk kan je hier ook iets mee aanvangen...mocht de rest niet lukken.
http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-pdf-editor.html ;)

Heezy
2 March 2006, 20:52
Een extra beperking van een trial is meestal dat als je de PDF saved, er zo'n logo van het programma mee opkomt. Maar niet altijd.

Bedankt voor de voorstellen, zal ze allemaal proberen sebiet. Wie er nog weet, laat maar komen.

Ché
4 March 2006, 12:50
Kan je met open office soms niets doen??

de jean
4 March 2006, 13:09
zoek es naar pdf2word ...

Heezy
5 March 2006, 03:33
Ik heb werkelijk alle progs geprobeerd. En slechts één kan wat ik wil: CAD-KAS PDF Editor 2.4, maja Trial :damn:. En alternatieve wegen blijken niet te lukken.

Voor diegen die zelf eens willen proberen:

http://users.skynet.be/heezy/Defetiketpomegranate.pdf

--> De houdbaarheid moet veranderen van 2 in 4 dagen voor elke taal. En de 75cl moet 1L worden.

:good:

ghost
5 March 2006, 03:47
Gaat dat niet met adobe acrobat pro7?

Heezy
6 March 2006, 23:16
Via onze goede vriend Ghost is het gelukt! Hij heeft zoals Whoopie het zou zeggen, een medicijntje voor CAD-KAS gevonden. Op enkele details na is het helemaal aangepast. Ik ga die details nog eens bekijken en hopelijk krijg ik ze in orde. Anders horen jullie er wel van :).
Alvast bedankt aan iedereen die heeft meegezocht.

Clioke16V
7 March 2006, 18:53
Blij voor u Heezy, enne almaar goed dat er zo veel medicijnen zijn he :D